İstanbul Çapa Tıp Fakültesi Randevu Alma. İstanbul Çapa Tıp Fakültesinden Randevu Almak İstiyorum

İstanbul Çapa Tıp Fakültesi Randevu Alma. İstanbul Çapa Tıp Fakültesinden Randevu Almak İstiyorum

İstanbul Çapa Tıp Fakültesi ‘nden randevu almak mı istiyorsunuz? Yapmanız gereken öncelikle aşağıdaki sayfadan Randevu Alma sayfasına ulaşmak.

Randevu Sayfasına Gitmek İçin Tıklayın

Karşınıza aşağıdaki sayfa gelecek.

T.C. Kimlik NoGirmek Zorunlu
Adı :  Girmek Zorunlu
Soyadı :   Girmek Zorunlu
TelefonGirmek Zorunlu
E-Posta AdresiGirmek Zorunlu değil

Gelen ekranda randevu tarihini , polikliniği, doktoru seçin. Eğer uygun bir randevu yoksa sizi uyaran bir mesaj çıkacaktır ekrana.

Eğer randevu uygunsa en son saat seçimi penceresi gelecektir ekrana. Buradan saati de seçtikten sonra sağ altta bulunan RANDEVU ONAYLA düğmesine basın ve randevunuzu alın.

 

 

Artık randevumuzu almış olduk . Bu bilgileri bir yerlere not almayı unutmayın.

 

RANDEVU KONTROL VE RANDEVU İPTAL ETME

Randevuzunu kontrol etmek için sarı kutu içindeki RANDEVU KONTROL yazısına tıklayın. Gelen sayfada TC kimlik no numaranızı isteyecek. Buradan Randevu bilgilerinizi kontrol edebilir isterseniz randevunuzu İPTAL edebilirsiniz.

Telefonla randevu almak için : 0212 414 22 00 ’ ı  arayınız.

 

Geçmiş Olsun.

 

istanbul çapa tıp fakültesi randevu , istanbul çapa tıp fakültesi diş hekimliği randevu, istanbul çapa tıp fakültesi randevu numarası, istanbul çapa tıp fakültesi bölümleri

197 thoughts on “İstanbul Çapa Tıp Fakültesi Randevu Alma. İstanbul Çapa Tıp Fakültesinden Randevu Almak İstiyorum

  1. çocuğumun çürük dişi parçalandı ama ben hala randevu alamadım bu sistem kime randevu veriyor illa özelemi gidelim gidelim de siz neden ordasınız oradaysanız ne yapıyorsunuz da bir türlü ulaşılamıyorsunuz

  2. 2010 randevu aldım,2013 randevu verildi,böyle bir hizmet anlayışının sorunu nerden kaynaklanmakta dogrusu şaşıyorum!

  3. nsanlarla dalga geçmek böyle bırşı olsagerek bu hastane sorunları 3500 yılındamı bıtecek acaba utanın utanın derım başkada bışı dememe gerek yok

  4. sayın; yetkililer
    siz kendiniz yapmış olduğunuz bu sistemden randevu almayı hgiç denediniz mi? zahmet edip bir deneyin belki hazırlamış olduğunuz bu sistemden utanırsınız. utanmazsanız belki yorum yapan insanlardan utanırsınız bundanda utanmazsanız eğer demek ki sizde utanılcak yüz kalmamış aynaya bakında yüzüünüzden utanın .

  5. biz dr sadi konuk’tan randevu alabildikte ne oldu….kucağımızda bir aylık bebekle bir yukarı bir aşağı koştuk yüzlerce kişi sırada randevu saatimiz geldi muayene olamadık bir de soğuk muayene olamadık çocuğu telef etmeyelim dedik daha fazla geri çıktık
    yok benim anlamadığım saatinde muayene etmeyecekseniz neden randevu veriyorsunuz kardeşim
    randevu verdiniz hadi neden bir de orada fiş almak için sıraya sokuyorsunuz
    sizin küçücük bebeklere bile acımanız yok mu?hamile kadınlara oturacak yer bile yok
    izbe karanlık iç karartan bir yer mi olmalı hastane dediğin
    buraları kimler yönetir kimler sistemini kurar buraların
    devlet hastaneleri ücretsiz hastane mi
    o zaman her vatandaşın maaşından kesilen sgk ücret değil mi
    ki insanlar özel hastanelere mecbur bırakılıyor…parası olmayan ne yapsın aşağılansın hor görülsün her mazerete boyun eğmek zorunda bırakılsın öyle mi
    bi zahmet sağlık personelleri insanlık nutuklarını bıraksın da gözle görülür bir icraat yapsın
    hastanelerden randevu alsanız ne olacak ki gidip gene kucağınızda hastanız la sıralarda telef olacaksınız….

  6. çapadan diş den randevu almaya çalışıyorum ama olmuyor diyorumki bende mi hata yoksa telde mi yoksa nette mi anlamadım yaa valllahi anlamadım netten giriyorum diş bölümü yok tmm diyorum telden alayım 00:00 bu ara saaatinde çalıyo bazen telesekretr giriyo oo sadece oo başka da yok çalıyo çalıyo açan yok ben bilmiyoru m

  7. aynen arkadaslar hepiniz dogru söyluyorsunuz benimde dişlerime tel takılıca ama bir türlü randevu alamıyorun 🙁

  8. sa arkadaslar diş ıcın randevu 4142299 nolu numardan sabah 7den sonra alnınabılıyor ben bugun yaldım yarına verdı ama saat vermıyor demkekkı sabah namazından sonra gıtmek gerk 🙂

  9. BU NASIL BİR SİTEDİR KARDEŞİME 1HAFTADAN BERİ RANDEVU ALAMIYORUM ÖLSEK KİMİN UMRUNDA GOOGLE ÇAPA DİŞ DİYORUM ACAYİP ŞEYLER ÇIKYO BİRİ DOGRU DÜZGÜN YAPSIN ŞU SİTEYİ HATALI BU SİTEE ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SİZE DİYORUM DUYUN BENİ OKEY:!

  10. randevu alamadığnızdan söz etmişsiniz ben bir kaç defadır telefonla randevu alıyorum genelde en fazla 1hafta sonraya gün veriyorlar tabi yoğun kalabalığa rağmen hastanede ki araştırmalar doktorların ilgisi mükemmel fakat doktorların istediği tahliller için bana 4 ay sonraya gün verdiler o zamn rahatsızlığımın ne önemi kalacaksa artık :(((

  11. arkadaş bu ne bir randevu alamadım             bi de site çok tatlı ama şekerim var gerek yok

  12. bügün pes ettim artık çapaya ğitmiyecem yok böyle brişey ğün veriyolar geldi  ğün gidiyoum yeniden dön başa radövü al aralık ayı düşünün artık dişlerimi kendim çekeceğim artık sinirden deliriyorum ve muçbbur olmasan ğitmezdim çapaya gidim laflarından bıtım normal dişçiler yapmıyolar  buna biçare yokmu yahu duyun sesimizi yetkiller 

  13. 12 den sonra çok meşgul oluyo hatlar ben gece 3 de aldım ve tk seferde yarın gidecegim kaç ayda yprlar bilmem ama  yukarıda yazılan no dan alınmıyo diş bölumu gözükmüyor ben 4142000 dan aldm

  14. Arkadaşlar randevu aldığınızı söylemişsiniz. Nasıl alıyorsunuz detaylı bahseder misiniz? Meşgul falan çalmıyor gece 12 den sonra aradığımda direk açıyorlar ama randevu almak istediğim için 39 u tuşladığımda kapatıyorlar. Nasıl alabileceğim, uğraş uğraş artık yoruldum. Sizin başınıza bu tip durumlar gelmiyor mu, tek bana mı oluyor?

  15. lütfen yardımcı olun dişlerimden ameliyat olmam gerek ve doktorum söyledi bunu bir tek çapa yapabilirmiş 🙁

  16. nedir  bu ya nebiçim bişey   2 aydan beri randevü alamıyorum diş bölümüde bulamıyom  bileniniz varsa sylesin  nolur …

  17. günlerdir randevu almaya çalışıyorum bir türlü alamıyorum bıktım artık bundan

  18. çapadan randavu alıcam diye gece  oyumuyorumya randavu alınmıyosa hastane olmasaydı yani bilgisayara oturunca ilk işim çapadan randavu alınıyormu ona bakmak…

  19. DİKKAT!…interneten Çapa tıp fakültesinin diş fakültesini tıklayın Üniversitenin kendi sitesine girin en aşağıda randavu kutucuğu var onu tıklayın ama sürekli dolu ve şu numarayı gece 12 den sonra ne zaman düşer bilmem ama arayın sık sık.0212 414 25 99 DİŞ BÖLÜMÜ BU.AMA GÜNDÜZ ARAMAYIN DOLU DİYOR.Alanbilen birisi lütfen bana da kaçta düştüğünü söylesin.

  20. ya bu nasıl hastane ya bi randevu vermediler ya dolu dolu diyolar hiç kimseye randevu vermiyolarsa bu hastanedekiler napıyoo bu soruna derhal bi çare bulun !!!!! ben nasıl randevu alabilirim dişten bilen varsa sölesin lütfen 🙁 !!! … :'(

  21. BENİM ENGELLİ BİR ÇOCUĞUM VAR VE ONA GÖZDEN VE NOROLOJİDEN NUMARA ALCAM DÜŞÜREMİYORUM ALLAH AŞKINA HİÇMİ ENGELLİYE ÖNCELİİNİZ YOK BANA LÜTFEN AMA LÜTFEN CEVAP YAZIN BEKLİYORUM SİZİ

  22. arkadaşlar 00:01 de girin nete takvimde yeni tarih açılacak o yeni tarihe tıkladığınızda randevuyu alıyosunuz ben defalarca anneme bu şekilde aldım insanlığa hediyem olsun 🙂 Allah dertlerinize derman versin geçmiş olsun herkese

    1. aynen dediğin gibi yapıyorum ama olmuyo e yapabiliyosan sevabına banada alırmısın lütfennnnnn deliricem yoksa

  23. NEOLUR YADIM EDİN NOLOROJİYE RANDOVÜ ÇIKMIYO BAŞKA HASTANE ORDAKİ SONUCU BEKLİYO ORANIN TARİHİ YAKLAŞYI NEYAPICAM BİLEMİYORUM BİLEL VARSA YARDIMETSİN

  24. Arkadaşlar 4142299 dan hangi gün randevu alacaksınız 2 gece önceden alın. Mesela perşembe için salı gece 24.00 da(on iki de) telefonu elinize alıp arayiniz.

  25. randevu alsanız tedavi olabileceğinizi mi sanıyorsunuz. ben alabildim. bana bir sene sonraya tedavi günü verdiler. böyle bir şey olabilir mi ??????

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.